• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Audermars piguet ro

fredrik!

Cartier
Hej,

Är i Italien och har inte riktigt tillgång till mitt prisbibliotek och behöver därför er hjälp.

Fick erbjudande om en AP ro(för stunden okänd ref, men antar någon billigare(?)) för 4500 EUR inkl papper och box. När jag kom hem tyckte jag plötsligt det lät billigt och blev sugen och behöver därför er hjälp.

Tack!
 

Gavve

Greven
2-Faktor
Hej,

Är i Italien och har inte riktigt tillgång till mitt prisbibliotek och behöver därför er hjälp.

Fick erbjudande om en AP ro(för stunden okänd ref, men antar någon billigare(?)) för 4500 EUR inkl papper och box. När jag kom hem tyckte jag plötsligt det lät billigt och blev sugen och behöver därför er hjälp.

Tack!

svårt att yttra sig utan vare sig bilder eller mer info. Kan exempelvis vara quartzvarianten
 

mace

Cartier
2-Faktor
Utan ref är det svårt att säga, behöver inte vara ett klipp om det är nära service. Jämför på chrono24.

Och som alla som inte är lika impulsiva som jag brukar säga: om det låter FÖR billigt; walk away mr.
 

fredrik!

Cartier
Den är automatisk, uttagen 2002, jag har dålig koll på referenserna då jag inte ens tänkt tanken med min budget för tillfället. :) Det är en "känd" återförsäljare, han var på kaplans klockauktion senast och handlade tydligen en omtalad daytona jag klämde på idag.
:angel:
:cigar:
 

fredrik!

Cartier
Här kommer lite bilder, tack för er hjälp.. :)

jijGOFX.jpg



Q0zgzUX.jpg


TCdk28K.jpg


NZ00L81.jpg


amF3ILb.jpg


jq094U2.jpg


Vem vet, snart är den kanske till salu :clown:
 
D

Deleted member 1265

Guest
Shit, måste varit bra pris.
Grattis till en mycket fin klocka!
 
Topp