• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Säljes/Bytes Audermars Piguet ROO Panda

richard

Breitling
hej alla glada! Har en panda som kan tänka mig sälja eller byta mot en rolex yachmaster everose gold :) eller annan rolig ap

21670st.oo.d101cr.02 är modellen på min panda, uttagen hos ad januari 2013 och förlängd garanti ett extra år till 2016. Den är i nästintill perfekt skick och kommer med både krokodil band samt gummibandet.


Kan tänka mig sälja den för rätt pris också, någonstans runt 122k vill jag ha för denna skönhet.

24timmars retur är självklart inga problem!

Har jättesvårt att lägga upp kort här så skicka ett meddelande vid intresse så fixar jag msaa
 
Topp