• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Auktion bcf

hisingen

Silver
2-Faktor
Jag har haft tur då ingen i min direkta närhet har gått bort i cancer och skulle gärna vilja ha det så även fortsättningsvis.
För att öka chanserna för detta auktionerar jag ut detta ur.
DB66DBC4-2764-415A-A866-D92F3D88DEC3.jpeg

Glycine Combat 7 Vintage Ref. 3943 (puh långt namn)
1D93AFCC-E7A4-426B-A576-DAD7A58BCC82.jpeg

Levereras i box och med garanti till 11/19.
Köptes och plastades av men fick ingen tid på armen då jag hittade den klocka den skulle ersätta mellan kökshanddukarna på landet men det är en annan historia.
AE6040A3-AB4E-4AF3-9F3B-AB5792929166.jpeg

Bud läggs i tråden och vinnaren presenterar insättningsbevis här och jag skickar. Avslutas 20/8. NYTT AVSLUT 15/8 12:00!!!
Tack KS!

Senast ändrad:
Säger han som önskade kortare auktionstid haha :p
Ja för att det inte lades några fler bud? Om någon lägger ett bud 11.59.59 så är det ju omöjligt att hinna lägga ett motbud? Spelar ingen roll om auktionstiden varit ytterligare fem dagar då Stofil uppenbarligen ville vänta till sista sekund att lägga bud.

Denna problematik har exempelvis Bukowskis löst med att förlänga auktionstiden med 5 minuter om ett bud kommer in i sista sekund.

Ja för att det inte lades några fler bud? Om någon lägger ett bud 11.59.59 så är det ju omöjligt att hinna lägga ett motbud? Spelar ingen roll om auktionstiden varit ytterligare fem dagar då Stofil uppenbarligen ville vänta till sista sekund att lägga bud.

Denna problematik har exempelvis Bukowskis löst med att förlänga auktionstiden med 5 minuter om ett bud kommer in i sista sekund.
Någon kommer alltid lägga sista budet...ville du ha den för över 3500 kr kunde du lagt högre bud tidigare, som du själv sa så går pengarna ändå till bcf. Jag är glad att han la budet, annars hade den sålts för 3000kr istället för 3500 kr. :) Villkoren för auktionen var tydliga, ändå fair play och inget vinnaren ska ha dåligt samvete för.

Tillbaka
Topp