• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Auktion för BCF. Blandade smågrejer. Sjöö Sandström. Zenith. Omega

RobertD

Ingenting
2-Faktor
Lite oklart vad buden är just nu på respektive grej. Men det är ju för ett välgörande ändamål, så jag höjer buden på det där klockstället och på resefodralet med 50:- respektive. (Tror att det innebär 250+300:-? Eller?)
 

TiE

TiE Bomber
Pledge Member
2-Faktor
Lite oklart vad buden är just nu på respektive grej. Men det är ju för ett välgörande ändamål, så jag höjer buden på det där klockstället och på resefodralet med 50:- respektive. (Tror att det innebär 250+300:-? Eller?)
Eftersom Martin021 höjde 50 själv på stället lär ditt bud bli 300, tror jag. Hade tänkt kasta mig in här men avstår. Ni får slåss om den!
 

Wollen

Mao
2-Faktor
Slänger in en förvaringslåda från hublot, använd vid något enstaka tillfälle. Absolut nyskick!
Kudden passar även för dig med mindre handleder.
image.jpg
image.jpg
image.jpg
image.jpg
 

RobertD

Ingenting
2-Faktor
Åhhh, typiskt dig.. ;)
400:- spänn på Zenith fodralet.
Slänger in en förvaringslåda från hublot, använd vid något enstaka tillfälle. Absolut nyskick!
Kudden passar även för dig med mindre handleder.
image.jpg
image.jpg
image.jpg
image.jpg

Kul! Då är utbudet och budstriderna igång på allvar! ;)

På 400:- överger jag Zenith-lådan.

Men bara för att kunna matcha med 400:- på Hublot-grejen istället! Boom! Stark öppning! ;)

Taktiskt att sprida budgivningen, allt för BCF! :)

Och så för att dubbelkolla: leder jag fortfarande på S&S-stället med mitt 250:- bud?
 

M021

Rolex
2-Faktor
Kul! Då är utbudet och budstriderna igång på allvar! ;)

På 400:- överger jag Zenith-lådan.

Men bara för att kunna matcha med 400:- på Hublot-grejen istället! Boom! Stark öppning! ;)

Taktiskt att sprida budgivningen, allt för BCF! :)

Och så för att dubbelkolla: leder jag fortfarande på S&S-stället med mitt 250:- bud?
Lade 200 samt höjde mitt egna bud till 250, se tidigare inlägg, lägger du 300?
 
Topp