• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Auktion, Nezumi Voiture, till förmån för Stadsmissionen

blyton

Cartier
2-Faktor
Med godkännande av @Hook tänkte jag auktionera ut min Nezumi Voiture till förmån för Stadsmissionen. I tider som dessa med stundande jul och nyårshelger har många familjer och barn det som värst så jag skulle vilja bidra med något för att mildra känslan av utanförskap och hunger. Därmed testar vi KS och dess medlemmar för att se vad denna pjäs kan bidra med.
Självklart är det ju trevligt med övriga donationer, oavsett organisation, som går utanför bud på klockan också så allt är välkommet.
Auktionen avslutas på söndag 6/12 23.59 och pengarna går oavkortat till Stadsmissionen.

Tycker att vi kan köra startbud från 500:- så kör hårt och tänk på att det snart är jul 🎅 Jag bjuder på eventuell frakt.

En riktigt trevlig Nezumi som bärs kanon men tyvärr legat i lådan på sistone vilket är synd. Se till att köpa den som julklapp till dig själv eller varför inte din son/ dotter?

Nezumi Voiture VQ2.101
Skick: 10/10:
VK63 mecha-quartz
Diameter: 40mm
Kommer med 2 band, svart och ljusbrunt racing-läder (enligt bild)
Box och garantipapper medföljer
(Mer info att finna på deras hemsida om så önskas)
Nezumi.jpg


(bild snodd direkt från Nezumis hemsida)

Må väl gott folk och buda på!
 
Senast ändrad:
Topp