• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Auktion till förmån för BCF - Gant Park Hill II - Limited Diamond Edition

Sideshow Bob

Cartier
Hej,

Som några redan sett i "Frågor och funderingar kring annonser"-tråden så funderade jag kring om man kunde sälja en Gant klockan som inte används längre. Tänker att jag istället slänger ut den för en god sak, så hoppas vi att det genererar lite pengar till Barncancerfonden.
Det är en Gant - Park Hill II - Limited Diamond edition (där sitter in liten diamant på kronan, svårt att fånga den på bild).
Kanske kan vara en bra instegs klocka för att få upp klockintresset hos en dotter eller son? ;)
Jag kan ordna så att klockan kan hämtas i Malmö, Göteborg eller Stockholm

Tänker att vi kör till imorgon 12:00, för att få ihop så mycket som möjligt,
efter avslutad auktion postar man bevis på insättning: https://www.barncancerfonden.se/jag...-insamlingar/k/klocksnacks-10--per-klocka-in/
så hörs vi av angående överlämning.

edit: OBS, mitt i all extas med att lägga upp detta inlägg upptäckte jag en repa på glaset, se nedan bilder

IMG_4300.jpeg

IMG_4301.jpeg

IMG_4302.jpeg

IMG_4303.jpeg

OBS, mitt i all extas upptäckte jag en repa på glaset, se nedan:
IMG_4304.jpeg

IMG_4305.jpeg

IMG_4306.jpeg

IMG_4307.jpeg

IMG_4309.jpeg
IMG_4310.jpeg


Kör nu hårt, så hoppas vi att det kommer in lite pengar till BCF
 

M.L.

Vacheron
2-Faktor
Återigen: mycket trevligt av dig, @Sideshow Bob, att auktionera ut ägodelar till förmån för BCF!:)
I dag levererades klockan till min brorsdotter. Hon låter hälsa att hon är väldigt nöjd med klockan och att den är riktigt snygg, men att hon måste ta några nya hål i bandet då det är för stort för henne!
646795663q45e5it9r-.jpg
 
Topp