• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Auktion till förmån för BCF

Compiss

Patek
2-Faktor
En st almanacka som tidigare såldes på KS.

Vinnande bud sätts in till BCF

Bud är bindande och lämnas i tråden

Auktionen avslutas då fredagstråden denna vecka startas

image.jpg


Om admin känner att något strids mot eller om detta ligger fel så vänligen åtgärda på lämpligaste sätt
Ping MariaE
 

RicVin

Dirty Grandpa
Forumpersonal
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Eller så får jag helt enkelt köra egna fredagstrådar oavsett om ngn annan startat ngn innan :)
 

MariaE

Panerai
Då får jag ju skäll för att jag är sen:-(
Faan! Det här börjar bli precis som hemma. Vad jag än gör så får jag på skallen;-)[/quot
Då får jag ju skäll för att jag är sen:-(
Faan! Det här börjar bli precis som hemma. Vad jag än gör så får jag på skallen;-)
Som det ska vara alltså. ;)
Du får gottgöra genom att fixa en ny auktion som inte avslutas kl 00.00 när jag har två småbarn sovandes på mig. :D
 

Compiss

Patek
2-Faktor
Vinnare med högsta bud på 400 kr till BCF blev KenMariaE s bud inkom för sent tyvärr.

Ken, posta någon form av bekräftelse på att du satt in beloppet här i tråden så alla ser vilken hyvens människa du är och dra ett pm med din adress till mig så kommer en godispåse!

Stort tack för deltagande!
 

Ken

Omega
Hallo
Eftersom MariaE bjöd 450 om även försent så kände jag mig tvungen att sätta in 500.Hoppas att det är ok att jag betalar via företaget om det inte är ok är det bara att säga till så löser jag det.
image.jpg
 
Topp