• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Auktion till förmån för Min Stora Dag - WOFS Clothes

Berns

KS Explorers Club
OWG March
OWGMarch i samarbete med WOFS watches vill fortsätta vara en betydande del i arbetet med att ge behövande barn en STOR och betydelsefull dag. Vi vill därför fortsätta med ytterligare ett sponsrat bidrag för att samla pengar och förhoppningsvis nå 100.000 kronorsmålet i OWGMarch 2021.

Den 28/3 lanserar wofswatches.com sitt senaste projekt - WOFS Clothes där de tillsammans med tre konstnärer tolkar och designar det klockentusiastiska språket i en bild.

Det sägs att en bild säger mer än tusen ord men för den goda saken skull hoppas vi istället att OWG March kan generera tusen glada barn.

Vi vill därför auktionera ut fyra klädesplagg till högstbjudande. Pengarna går oavkortat till Min Stora Dag. Plaggen är de första att gå till tryck och kan således ses som unika - från ritbord till verklighet!

Ge bud i tråden och ange vilken av de fyra plaggen budet avser. Auktionen avslutas den 28/3 kl 21.00

”Franken” - T-shirt i valfri storlek och färg.
wofs_1.jpeg wofs2.jpeg
”The Sea Master” - t-shirt i valfri storlek och färg
wofs3.jpeg wofs5.jpeg
”Beater” - Pullover i valfri storlek och färg.
wofs6.jpeg wofs4.jpeg
”No r-s-p-c-t” - Hoodie i valfri storlek och färg.
wofs7.jpeg
 
Senast ändrad:

Berns

KS Explorers Club
OWG March
Sammanställning;
”Franken” - T-shirt (300:- @Öbo )
”The Sea Master” - t-shirt (400kr @Nissestr )
”Beater” - Pullover (500kr @Eqn )
”No r-s-p-c-t” - Hoodie (400kr @Berns )

Auktionen avslutas kl 21.00 idag
 

Berns

KS Explorers Club
OWG March
Tack för alla bud och grattis alla vinnare!
auktionen är avslutad.
om du har högsta bud så skicka PM till mig med kontaktuppgifter så vidarebefordrar jag det till WOFS.
 
Topp