• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Auktion till förmån för Maskrosbarn - KS Explorers Club x CWC

NiklasF

KS Explorers Club
2-Faktor
Vi börjar närma oss slutet av OWGM 2022 och insamlingen till förmån för organisationen Maskrosbarn. I syfte att samla in så mycket pengar som möjligt auktionerar nu Klocksnack Explorers Club ut tre stycken nato-band framtagna tillsammans med CWC. Dessa tre band är prototyper och finns således bara i ett exemplar av varje färg. Sannolikt kommer dessa band inte beställas igen, så detta är ett unikt tillfälle att komma över ett ”one of a kind”. Banden är 20 mm breda och ca 285 mm långa.

Budet börjar på 50kr för respektive band. Skriv i tråden vilken färg du budar på samt ditt bud. Jag kommer uppdatera detta inlägg med aktuella bud.


Auktionen avslutas den 31/3 klockan 2300.

Lycka till!

21B56A1D-FCDD-4DA1-95D0-EFC031769A40.jpeg


430DD5BF-6EA0-4ABA-9362-379DAF0957CC.jpeg


04C6C9ED-D089-4797-AD73-28A74C9022FD.jpeg
 
Senast ändrad:
Då var det klubbat!
Posta ett screenshot på betalningen till Maskrosbarn här så hör jag av mig till vinnarna för att få lite postadresser.

Fantastiskt budat allihopa! Jag hade aldrig trott att vi skulle nå den här nivån. Min gissning var max 300kr per band. Tack ska ni ha!
1E227566-3E10-43AF-9AD7-8DB3CA11067D.png


Vilket avslut på veckan! :cigar:
 
Snyggt initiativ!
20BEB78F-1B0B-45BB-B97B-945B345957DA.png

Då var det klubbat!
Posta ett screenshot på betalningen till Maskrosbarn här så hör jag av mig till vinnarna för att få lite postadresser.

Fantastiskt budat allihopa! Jag hade aldrig trott att vi skulle nå den här nivån. Min gissning var max 300kr per band. Tack ska ni ha!
 
Tillbaka
Topp