• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Auktion utav högtalare till BCF

Linkan

Rolex
Auktion utav högtalare, hela summan kommer gå oavkortat till BCF. Vinnande bud sätter in pengarna på BCFs konto och sedan skickar dom en printscreen på transaktionen till mig :)!

Allt som är på bild har fungerar innan jag tog loss allt. Jag köpte det begagnat på blocket för 3år sedan. Nu ska jag och sambon flytta och då har vi bestämt att införskaffa oss nytt ljud därav försvinner detta ljud.

Det som ingår i budgivningen är alla sladdar, 2st små högtalare, 1 receiver 2st stora högtalare och baslådan.

Ni får göra vad ni vill med ljudet, sälja det vidare eller behålla det. Det är ingen retur på varorna utan pengarna går till välgörenhet.
ALLA bud är bindande!
Auktion slutar Söndag kl 20:00 :)

BUDGIVNINGEN startar på 1kr. Varje bud måste vara en ökning på 20kr.

Den som vinner budet får hämta högtalarna i Bromma, jag står inte för någon transport ;)

Allt är sanktionerat utav forumledningen

Tack för auktionsplatsen KS!
image.jpeg
image.jpeg
image.jpeg
image.jpeg
image.jpeg
image.jpeg
image.jpeg
image.jpeg
image.jpeg
image.jpeg
image.jpeg
image.jpeg
image.jpeg
image.jpeg
 

gruby

Pax Vobiscum
2-Faktor
Så man kan alltså bara buda 20kr över högsta budet vilket betyder att nästa bud alltså inte kan vara mer än 260kr?
 
Topp