• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Auktoriserad återförsäljare Citizen

MickeP

Breitling
Halloj!

Jag köpte en Citizen eco-drive BM8241-01BE från klockgiganten.se. Fick den utan tag som skall medfölja fäst i armbandet vilket inte störde mig allt för mycket. Dock kändes det helt okej oseriöst. När jag sedan började leta efter auktoriserade återförsäljare av Citizen hittar jag ingen. I alla fall ingen information via Google.

Min fråga är helt enkelt vart jag kan köpa mig en Citizen i fysisk och seriös butik och där de tar hem modell efter önskemål. UR&PENN har ett glest sortiment och tar ej hem modeller utanför det egna. Jag söker butiker runt Stockholm och Västerås!


Tack på förhand.

Ps. Är ny här på forumet! Ds.
 

tissoter

Audemars
Halloj!

Jag köpte en Citizen eco-drive BM8241-01BE från klockgiganten.se. Fick den utan tag som skall medfölja fäst i armbandet vilket inte störde mig allt för mycket. Dock kändes det helt okej oseriöst. När jag sedan började leta efter auktoriserade återförsäljare av Citizen hittar jag ingen. I alla fall ingen information via Google.

Min fråga är helt enkelt vart jag kan köpa mig en Citizen i fysisk och seriös butik och där de tar hem modell efter önskemål. UR&PENN har ett glest sortiment och tar ej hem modeller utanför det egna. Jag söker butiker runt Stockholm och Västerås!


Tack på förhand.

Ps. Är ny här på forumet! Ds.

Vad säger Klockgiganten då?
 
Topp