• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Aurum

eriksson850

Carpe Diem certifierad medlem
2-Faktor
Så många har haft åsikter, så många har blivit arga, besvikna eller irriterade när han dissat deras nyköpta "objekt".

Men, hur många har inte blivit hjälpta, sluppit köpa fulur, frankens, ommålade tavlor, fulmetalls-boetter och andra diverse fulur?

Det här är en hyllningstråd till vår allas @Aurum , killen som vågar säga vad han tror och tycker (som vi alla borde lyssna på), och som trots allt diverse hårt motstånd står på sig...

Tack @Aurum :)

mnboXRRH.jpg
 
Senast ändrad:

acce1999

Patek
2-Faktor
Helt klart opolerad. Men kosher. Skarpa kanter och bra tryck. Behöver rengöras och smörjas, men visar ändå rätt. Svår att avläsa, men det beror inte på att visarna sitter löst, utan för att tavelkonfigurationen är udda och oväntad.
 

Fixoflex

Patek
2-Faktor
Högaktningsfullt @Aurum . Kul att du fått tillbaka din riktiga avatar och adling!
Japp, My är är kult!:)
Jag håller med! Aurum har ett falköga och är frankenmästarnas skräck! Jag vill också framhålla @Martin Lovasz som alltid ställer upp oavsett om det är en nybörjare eller en välkänd KS-are! Det finns så många som bör nämnas.
 
Senast ändrad:

Affe

Una vida loca
2-Faktor
Inget snack om saken att grabben sitter inne på sjukt imponerande kunskap beträffande dom flesta klockmärken, han är t.o.m underhållande många gånger!

Men han skulle även kunna bjuda på lite ödmjukhet mellan varven och inte slänga ur sig tråkiga kommentarer!
 
Senast ändrad:

Aurum

Harsh but fair
2-Faktor
Så många har åsikter, så många har blivit arga, besvikna, irriterade när han dissat deras nyköpta "objekt".

Men, hur många har inte blivit hjälpta, sluppit köpa fulur, frankens, ommålade tavlor, fulmetalls-boetter och andra diverse fulur?

Det här är en hyllningstråd till vår allas @Aurum , killen som vågar säga vad han tror och tycker (som vi alla borde lyssna efter), och trots allt diverse hårt motstånd står på sig...

Tack @Aurum :)

mnboXRRH.jpg
Tack, tack! Även om det är en lite lökig trådstart så värmer de vänliga orden. Mellan varven tröttnar man ibland på folk som tar kommentarer på ur personligt, men jag är för klockintresserad för att släppa detta...
 

NiklasArvid

Mon Mothma
2-Faktor
Haha, den nakna sanningen levererad utan krusiduller! ....ja, varför han inte jobbar extra för ett antal tusen i timmen som utvärderare på nåt av de bättre husen är en gåta... ...fast de vill väl inte låtsas om att de inte kan allt själva... KS får vara mycket tacksamma för att han ger bort sin rådgivning gratis till kunskapstörstande medlemmar! kan inte påminna mig att han haft fel nånsin... :)

1qdvs0.jpg
 
Senast ändrad:
Topp