• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Authenthicwatches.com

KMS

Rolex
Beror på vad du är ute efter, tycker priserna liknar en del priser som du kan hitta hos handlare i Italien osv via chrono24. Köper du från USA får du ju också räkna med tull o moms. Då blir ju priset lite högre som sagt.
 
Du får räkna med tull och moms från Italien med! Jag bor i Oslo så allt blir tull här! Jag tänkte på en länk till tag heuer den ligger på ca 2300 på den sidan! Jag har dock inte kollat pris hos AD! Det skulle sammanlagt hamna på ca 3000kr från dem sidan! Kostar det sen 3500 hos AD så är det knappt värt det!
 

Clocksauce

Cartier
De brukar ha drives på märke. Som baume et mercier, longines och vissa breitlings vara nedsatta med så mycket som 40-60%. Dom har även lägsta prisgaranti som dom spelar i en lite högre liga på så sett än tex uret.se Dom hade en two tone chronomqt med diamantbezel för t ex 5000 dollar för ett tag sedan. Gäller bara att läsa för skriver dom inte ut att serienummer finns kvar så kan det vara bortslipat.
 

Palenkovich

Patek
2-Faktor
Deras prylar är äkta vara, och jag tror inte de handlar med prylar som har bortslipade serienummer. Det du går miste om är AD-garantin; deras egen garanti ger jag inte heller mycket för. Däremot kan du som någon nämnde göra rejäla kap på vissa märken och modeller (om du exkluderar eventuell tull & moms)
 
Jag kan garantera dig att det är helt omöjligt att exkludera tull och moms r varorna skickas till Norge! Så det jag undrar är om ett tagheuer stålarmband som blir ca 3000kr men alla avgifter är ett bra pris? Jag har ingen aning om vad det kan ligga på hos AD!
 

Eurenius

Den norrländska rörtången
2-Faktor
Omöjligt att säga då du inte skriver till vilken Tag Heur det gäller.

Lägg upp en bild eller länk så kanske någon Tag kunnig kan hjälpa dig.
 
Topp