• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

/Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Säljes Autodromo Group B S1 Hodinkee chrono + Citizen Series 8

AndreasVH

Basic
2-Faktor
Pris
4500
Returpolicy
Om något är fel på klocka eller beskrivning
Bilder Skickat
  1. Ja
Två finfina klockor, men efter det senaste inköpet har allt annat blivit liggande. Dags att rensa bort dessa två, samt fler alltså!
Inga byten denna gång!

Finns för påseende i Stockholm, men om det behöver skickas något tycker jag vi delar kostnaden för ett rek.
Jag är kass på att fota, men säg till om du vill ha bild på något specifikt.

Autodromo Group B Rallysport S1 Chronograph, Hodinkee LE 060/100

Skulle bara vara sommarklocka 2024, men here we are sex månader efter! Tydligen tyckte jag om den!
Inspirerad av Audi S1, grupp B med urtavla i vitt och gult. Riktigt snygg boett och länk i svart. Storleken är 40x13,4mm.
Sellita SW510MB som går bra, ca +10s/dag.
Inte buren så mycket, så väldigt fin. Går förstås att hitta några hairlines, men inget jag kan kalla för repor alls.
Mig veterligen fullset med låda, booklet och extra länkar. Jag är tredje ägaren.
Pris: 7500:-

IMG_0035.jpeg IMG_0039.jpeg

IMG_0036.jpeg IMG_0038.jpeg

IMG_0040.jpeg

Citizen Series 8

Bärs otroligt skönt med sina 40x10mm. Känns betydligt dyrare än den är!
Blå sunburst som upplevs lite olika beroende på hur den träffas av ljuset. Skitsnygg!
Antimagnetisk till 16000 A/m.
9051-urverket har gått utan anmärkning i min ägo. Boett och länk i fint skick, men med lite märken och hairlines. Inga djupa repor alls.
Kommer med svintung låda och extralänkar.
Pris: 4500:-

IMG_0034.jpeg IMG_0028.jpeg IMG_0030.jpeg IMG_0033.jpeg IMG_0032.jpeg IMG_0031.jpeg

Tack till Klocksnack för möjligheten att kunna köpa och sälja på säkert sätt!

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp