• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Autodromo Group B Series 2 - Night Stage II (Limited Edition)

BenD

Cartier
2-Faktor
Pris
10800
Returpolicy
Ingen retur
Bilder Skickat
  1. Ja
Jag kommer att ångra detta, men för att göra plats för något annat jag suktar efter måste jag nu sälja min i nyskick en månad gamla Autodromo Group B Series 2 Night Stage II - en limiterad utgåva som sålde slut direkt under förbeställningsperioden. Till skillnad från ”vanliga” Group B series 2 har denna en blästrad yta samt en unik urtavla med ett rutnät som är inspirerad av instrumentbrädan på en Lancia Stratos.

Denna klocka är inspirerad av den tekniska utvecklingen och de exotiska material som användes under Group B rally. En av de sista riktigt romantiska epokerna inom motorsport och som endast pågick mellan 1982-1986. Boetten består av titan och rostfritt stål som sedan blästrats för att få en mattgrå yta med lätt lyster.

Klockan levereras i en handgjord aluminiumlåda med nummerplåt och chassinummer (numret är dolt i bilderna). Det avtagbara och integrerade armbandet kommer såklart med alla länkar, så väl som garanti, klistermärken och instruktionsbok.

Jag önskar få tillbaka vad jag betalade för klockan och är inte ute efter någon sorts vinst baserad på klockans raritet. Finns för f2f i Stockholm eller kan skicka rekommenderat inom Sverige.

Specifikationer
  • Miyota 9015 automatic 24 jewel hacking mechanical movement
  • Sapphire crystal
  • Titanium and Stainless steel bimetallic case construction
  • Water resistant to 50 Meters (5 ATM)
  • Case diameter 39mm
  • Case thickness 9mm
  • Integrated Stainless Steel Bracelet
  • Handmade aluminum collectors box
455DCAFD-7F94-43B0-898E-2D334CC133B4.jpeg

3D6509E4-095A-4CDE-B010-33B318B7453E.jpeg

57EC26F0-AC28-483A-922B-1FCB41DA5CCC.jpeg

AB9BEAC5-5E27-48C6-AE9E-EDB9F1B1AB8F.jpeg
 
Senast ändrad:
Topp