• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avbok och omdragning är klar!!!! Två platser!

Ministern

Founder
2-Faktor
ROB ENGSTRÖM 180 ÅR

Detta firas med mingel och Blädder i det första numret av Rob Engström doing time.

NÄR: Torsdag 1 november kl 18.30–21.00

VAR: Rob Engström, Drottninggatan 32

Rob Engström bjuder på bubblande vin från Bottega och goda ostar från Androuet, den franska ostbutiken.

På plats finns också en representant från Longines som visar upp de senaste modellerna.

Minst två platser finns för några som vill deltaga denna kväll!

PM:a mig ett nr mellan 1-100, vinnarna drages tisdagen den 30 oktober!

Mvh

Spencer
 

Ministern

Founder
2-Faktor
Vinnare utsedda, Två platser!

Lotteriet är klart! KS tanke är alltid att överträffa era förväntningar. Därför har vi utverkat fyra platser istället för två!
Vinnande nr är följande: 3, 14, 17 samt 80. Vinnare ombedes att omgående bekräfta sin plats annars går de vidare.

Med vänlig hälsning

KS & Rob Engström
 

Ricrob

Patek
Re: Vinnare utsedda, Två platser!

Spencer66 skrev:
Lotteriet är klart! KS tanke är alltid att överträffa era förväntningar. Därför har vi utverkat fyra platser istället för två!
Vinnande nr är följande: 3, 14, 17 samt 80. Vinnare ombedes att omgående bekräfta sin plats annars går de vidare.

Med vänlig hälsning

KS & Rob Engström
Whohooo! Jag sa ju det, fan va kul det ska bli! :D
 

David

Bödeln
Re: Dragningen är klar!!!! Två platser!

Grattis till vinnarna! (Men jag hoppas ändå att minst en inte bekräftar sin plats.)
 

Ministern

Founder
2-Faktor
Re: Dragningen är klar!!!! Två platser!

Det är därför jag vill ha svar asap, kommer inte bekräftelser inom kort går turen vidare!
 

Rossi

Rolex
2-Faktor
Re: Dragningen är klar!!!! Två platser!

Vilken överraskning! Sånt här förgyller en gråtrist Onsdag.
 

Ricrob

Patek
Re: Dragningen är klar!!!! Två platser!

Rossi skrev:
Vilken överraskning! Sånt här förgyller en gråtrist Onsdag. Självklart kommer jag:).
Va kul! Räkna med att jag kommer få runt och säga "keeper" hela kvällen, bara för att få höra dig fnittra som en skolflicka! :lol:
 

Ariste

Audemars
2-Faktor
Re: Dragningen är klar!!!! Två platser!

Grattis till vinnarna och tack för ett trevligt initiativ Spencer och KS, better luck next time. Jag håller tummarna för att någon rapporterar från kvällen med bilder! :)
 

Ministern

Founder
2-Faktor
Re: Dragningen är klar!!!! Två platser!

Nr 77 är nästa vinnare, han med detta nr ombedes omedelbart posta bekräftelse i tråden!
 

David

Bödeln
Fasen vad surt, såg verkligen fram emot att gå, men har hunnit boka upp mig på annat håll. :-/

Nästa nummer på listan, alltså.
 

Ministern

Founder
2-Faktor
Då 13 inte svarat i tid får den som först av dessa nr 7, 25 samt 76 platsen beroende på vem som tar den först! Ni har 30 min på er sedan dras nya nummer!!
 

Leben

Queen Elizabeth II
Forumpersonal
Owner of KS
Pledge Member
2-Faktor
Men va fn, här får man skylla sig själv att man inte kollar KS oftare. Var nummer 7. . . . :)

Hoppas ni får en trevlig kväll!
 

pulpen

Cartier
2-Faktor
Kommer det mer info om ikväll? Är det bara dyka upp eller möts vi upp innan? Står ens namn på lista el liknande eller krävs kanske hemligt handslag ;)

PM el mail till berörda vore nog bra:)
 

max

Dancing Queen
pulpen skrev:
Kommer det mer info om ikväll? Är det bara dyka upp eller möts vi upp innan? Står ens namn på lista el liknande eller krävs kanske hemligt handslag ;)

PM el mail till berörda vore nog bra:)

Säg "gul kissemiss i kärlekshavet leker med grym parnis" följt av en smekning längs hans arm som kod till vakten så kommer du in direkt ;) ;) ;)
 
Topp