- Pris
- 500kr
- Returpolicy
- Inom 24h
- Bilder Skickat
- Ja
Hejsan!
Säljer en skitsnygg Aviator F-series AVW7770G116 Chronograph “travelers collections” som jag spontanköpte på flyget när jag var ute reste för några år sedan. Den har sedan dess använts väldigt lite.
Den har en liten rispa på glaset vid klockan 9 som syns från vissa vinklar och ljus. Samt på baksidan kan man se några små repor som kom från en klantig urmakare som skulle byta batteri och slant till när han skulle öppna klockan.. Förutom dessa så är klockan i väldigt bra skick!
Chronografen har en röd propeller som sekundvisare, som ser jäkligt ballt ut när man har den igång och sedan nollställer den.
Klockan kommer som den är, har varken kvar boxen eller några papper på den.
Nytt batteri sitter i klockan och alla funktioner sköter sig som dem ska.
Brand Name AVIATOR
Part Number AVW7770G116
Dial Window Material Type Mineral
Case Diameter 46 millimetres
Band Material Leather
Band Length Men's Standard
Band Width 22 millimeters
Bezel Material Stainless Steel
Special Features calendar
Movement Analogue Quartz
Water Resistant 10ATM
Mer info kan läsas på Aviators hemsida här http://aviatorwatch.ch/f-series/collection/avw7770g116.html
Sätter priset till 800kr PRISBUMP 500kr så får vi se vad som händer. Är öppen för byten! Kom gärna med förslag
Säljer en skitsnygg Aviator F-series AVW7770G116 Chronograph “travelers collections” som jag spontanköpte på flyget när jag var ute reste för några år sedan. Den har sedan dess använts väldigt lite.
Den har en liten rispa på glaset vid klockan 9 som syns från vissa vinklar och ljus. Samt på baksidan kan man se några små repor som kom från en klantig urmakare som skulle byta batteri och slant till när han skulle öppna klockan.. Förutom dessa så är klockan i väldigt bra skick!
Chronografen har en röd propeller som sekundvisare, som ser jäkligt ballt ut när man har den igång och sedan nollställer den.
Klockan kommer som den är, har varken kvar boxen eller några papper på den.
Nytt batteri sitter i klockan och alla funktioner sköter sig som dem ska.
Brand Name AVIATOR
Part Number AVW7770G116
Dial Window Material Type Mineral
Case Diameter 46 millimetres
Band Material Leather
Band Length Men's Standard
Band Width 22 millimeters
Bezel Material Stainless Steel
Special Features calendar
Movement Analogue Quartz
Water Resistant 10ATM
Mer info kan läsas på Aviators hemsida här http://aviatorwatch.ch/f-series/collection/avw7770g116.html
Sätter priset till 800kr PRISBUMP 500kr så får vi se vad som händer. Är öppen för byten! Kom gärna med förslag
Bilagor
Senast ändrad: