• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Säljes/Bytes avslutad

Adro

Panerai
2-Faktor
märke: Breitling nedsatt i pris
modell: superocean

vattentät till 1500M
prisbump till 13000kr
klockan går som den ska och håller sig inom certifieringen. den är inlämnad på service hos rob år 2013 men har inget kvitto på det tyvärr. klockan har använts flitigt och har därför en del hairlines på länken men inga större repor, bilderna får avgöra.

klockan är inköpt 2008 på klockmaster i Globen. alla boxar, papper och certifikat finns, jag är enda ägaren.

hade tänkt mig 17000kr men går ner till 15000kr eftersom jag inte kan visa att den är servad, eller kom med bud, jag är inte omöjlig

klockan och jag finns i Stockholm.
sjävklart är det KS retur policy som gäller

 
Topp