• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

AW hos Erikson Urhandel torsdag 10:e Mars

Merlin

Vacheron
2-Faktor
02:50 utanför Amba:
image.jpeg
Snygg ref?
 
  • Like
Reactions: JLW

Hexagon

KS Picasso
2-Faktor
Verkar ha vart trevligt! Kunde tyvärr inte ansluta mig till sällskapet då jag hade annat planerat tyvärr. Hoppas det blir fler tillfällen!
 

Edin

Panerai
Kul med event hos sponsorn! Får man fråga hur man kunde ha hittat inbjudan? Jag har helt missat detta men samtidigt skulle jag ej ha kunnat. Får helt enkelt köra ett vanligt besök i nästa vecka då uppsatsen (ÄNTLIGEN) är inlämnad. :)
 

nissehult

Patek
2-Faktor
Använd gärna varningstext!
Dottern skrek hysteriskt Hello Kitty!! Det blir besök på @ERIKSON URHANDEL innan sommaren. Vi har lovat riktig klocka till skolstarten.
He, he. I samband med att mellangrabben (5,5) fick prova storebrors klocka (8) och att jag lovade att jag skulle köpa mellangrabben en klocka, så säger storebror "jag önskar jag hade mer klockor." Stolt pappa :D Det blir nog en Stockholms-tur här också...
 

JLW

Blanda inte ihop mig med JLC!
2-Faktor
Tack för en mycket trevlig aftton som innehöll trevliga KSare, fantastiska värdar, vackra klockor och god lokal öl. Blev tyvärr ingen klocka denna gång, men snart så...!
Kul att få se och höra en liten anekdot om forumets hårdaste Cerina modell förresten:pirate:
 

Apansson

Torpare
Tror avsaknaden av en del tyngre märken gör att intresset blir lite lägre.
Hade de någon typ av erbjudanden som kommunicerats i förväg?
De har ju udda märken och udda sortiment pga sin plats.
Nej, det är inga erbjudanden oftast på såna här events, men kan ändå vara bra köpläge när man samtidigt har trevligt över några bärs om du förstår vad jag menar. Tråkigt ändå att folk inte dyker upp, det finns ju många tyngre klockor (Rolex) att klämma på också vid såna här gtgs.
 

wotan

Rolex
De har ju udda märken och udda sortiment pga sin plats.
Nej, det är inga erbjudanden oftast på såna här events, men kan ändå vara bra köpläge när man samtidigt har trevligt över några bärs om du förstår vad jag menar. Tråkigt ändå att folk inte dyker upp, det finns ju många tyngre klockor (Rolex) att klämma på också vid såna här gtgs.
Tror folk missat eventet tack vare att inbjudan låg under "ks deals"
 

Torsten

Vacheron
2-Faktor
De har ju udda märken och udda sortiment pga sin plats.
Nej, det är inga erbjudanden oftast på såna här events, men kan ändå vara bra köpläge när man samtidigt har trevligt över några bärs om du förstår vad jag menar. Tråkigt ändå att folk inte dyker upp, det finns ju många tyngre klockor (Rolex) att klämma på också vid såna här gtgs.
Där nämnde du en sak jag inte tänkt på: Att man kan få känna och klämma lite på andra KS:ares klockor :)

Måste lära mig att tänka utanför lådan! :rolleyes:
 
Topp