• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Bäst säljare

Beastie

Mr Cowbell
2-Faktor
Satt bara o funderade på om nån vet eller tror sig veta vilken premium klocka som säljer bäst i Sverige? Tänker på märken som rolex, omega, jlc, ap, patek mfl.
 

80talisten

I wish a could afford a real gold Rolex!
Omega Seamaster Professional (Bond) är min gissning. Alternativt Omega Speedmaster
 
P

pa_75

Guest
Seamastern. Alla wannabe, väler säkert SMP i och med att den är kanske den billigaste i det segmentet.
Nu har de ju höjt priset iofs.
 

Camo00

Patek
Re: Sv: Bäst säljare

Tror Ni verkligen SMP säljer så bra nu? Känns som PO eller Speedy säljer bättre?
 

Beastie

Mr Cowbell
2-Faktor
När jag postade tråden så tänkte jag också SMP. Men jag tycker att det är sällan man ser dem i det vilda, iaf där jag bor. Ser nog tre submariner på en seamaster och det är ju under lååång tid.

Men jag tänker det kan inte vara särskild omsättning på de dyrare uren, en klockaffär måste väl leva på att sälja från det biligare segmentet, ha rolex och iwc som dragplåster och tissot för att betala hyran. Är ostrukturerad i mina funderingar nu men tycker det är intressant.
 
Topp