• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Bästa automaten för en liten tjej

Hej,
Jag är på jakt efter en dykare till min 9-åring.
Jag har tidigare gett ett av barnen en SKX013, men de är lite stökigt att få tag på i nyskick. SKX 007 är lite största laget.
Hon är otroligt entusiastisk och skulle helst ha en "gul monster" (hon har sett in klassiska Seiko Orange Monster och önskar en liknande fast mindre.

Kom gärna med tips på dykare automat, midsize, gärna med glasbaksida.

//Pastorn
 

San15

Cartier
2-Faktor
Den här är ganska liten och den finns som vit också, tror den är 36mm. Seiko SRP191K1

seiko-5-sports-midsize-collection-100m-automatic-srp191k1.jpg
 

ironcastle

Patek
2-Faktor
Hej,
Jag är på jakt efter en dykare till min 9-åring.
Jag har tidigare gett ett av barnen en SKX013, men de är lite stökigt att få tag på i nyskick. SKX 007 är lite största laget.
Hon är otroligt entusiastisk och skulle helst ha en "gul monster" (hon har sett in klassiska Seiko Orange Monster och önskar en liknande fast mindre.

Kom gärna med tips på dykare automat, midsize, gärna med glasbaksida.

//Pastorn

Kan tipsa om en som föll i god jord. Förvisso varken dykare eller automat, men icke desto mindre tjejig :)

https://klocksnack.se/threads/den-stora-paketöppningstråden.23957/page-351#post-1565404
 
Topp