• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Bästa GMT:n under 40 mm och 15K med urtavla i annan färg än svart?

skarpheden

Basic
2-Faktor
Varit inne på Airman purist och SS Worldtimer ett tag. Båda 36 mm.

Kommer inte över tavlan/ringen på Airman, föredrar den på DC4 som är alldeles för stor.

Testade Worldtimern i butik. Poppade inte riktigt som jag hoppades på handleden.

Överlägset bästa jag provat och sett är GS SBGN005.

Varit inne på Airman purist och SS Worldtimer ett tag. Båda 36 mm.

Kommer inte över tavlan/ringen på Airman, föredrar den på DC4 som är alldeles för stor.

Testade Worldtimern i butik. Poppade inte riktigt som jag hoppades på handleden.

Överlägset bästa jag provat och sett är GS SBGN005.
GS är för det mesta tokbra, så den kan jag rekommendera varmt. Just den modellen var inget som föll mig helt i smaken och jag föredrar SS Worldtimer, men det är nog bara en smaksak.

GS är för det mesta tokbra, så den kan jag rekommendera varmt. Just den modellen var inget som föll mig helt i smaken och jag föredrar SS Worldtimer, men det är nog bara en smaksak.
Priserna här på KS för Sbgn modellerna är dessutom riktigt bra men svårt få någon för mindre än 20 även i sämre skick.

Jag lyckades komma åt en worldtimer 36mm med vit tavla här på forumet för under 15k. Kan varmt rekommendera den, är supernöjd. Tråkigt att ni inte klickade :(
57C9A8F6-DDFF-4FD5-BE58-C1CFAA285DC2.jpeg

Tillbaka
Topp