• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Bästa klockbilden 2020 - In med era bidrag!

Dbrasco

Rolex
2-Faktor
Hur funkar det?
Man postar den bilden man är mest nöjd med under 2020.

Regler?
Det ska vara din klocka, du ska ha tagit bilden och du ska ha gjort det under 2020 och du får endast posta en(1) bild.
Får man byta ut bilden, yes box.. Du har året ut på dig att få till det, dvs 2020-12-31.

Hur utses vinnaren?
Jag utser mina 10 favoriter och sedan så kör vi en poll mellan dessa kandidater som avgörs genom röstning 1/1-15/1

Vad vinner man?
Jag kan bidra med lite klockkataloger från diverse tillverkare, ca 20st, men framförallt vinner man det finaste som finns..
Respekt och kärlek från forumkamrater :) Precis det som behövs i pandemi-tider.

Nu kör vi!

Ping @Staafen @Sexlaxar @Bagarebergstrom @Scaramanga @Andersml @-RI- och alla andra :)
 
Senast ändrad:

Dbrasco

Rolex
2-Faktor
YM.jpg
 

Clark Kent

Patek
2-Faktor
Jäklar vad svårt. Skulle jag gå på antalet likes på Instagram skulle jag välja en helt annan bild än den här, och det gäller även när det kommer till krispighet.

Men jag väljer den här i alla fall som är min Sinn 656 på temat "Varför försöker Pac Man äta upp min Sinn" som kom till efter en reflektion från en golvlampa.

Screenshot_20201130_121521-05.jpeg
 
Topp