Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Måste hålla med dig där. Min Rainer har låset pajat på och kuddarna faller i bitar. Skräp!Skippa för bövelen Rainer. Den tillverkas i Kina och inte i Tyskland som man tror och min håller på att falla i bitar.
Måste hålla med dig där. Min Rainer har låset pajat på och kuddarna faller i bitar. Skräp!
Jag limmade fast skiten och satte dit en fjäder från en bläckpenna. Kuddarna blir jobbigare att fixa eftersom sidorna släppt och konstskinnet nötts sönder.Samma här. Låset har gått åt helvete.
Jag limmade fast skiten och satte dit en fjäder från en bläckpenna. Kuddarna blir jobbigare att fixa eftersom sidorna släppt och konstskinnet nötts sönder.![]()
Å fan, har alltid trott att de var tillverkade i Tyskland. Kanske inte han personligen som snickrar ihop de men de försöker verkligen marknadsföra de som tyska. Däremot har jag inget att klaga på om min, har haft den ganska många år och inte upplevt några problem. Möjligt att de börjat tumma på kvaliteten under senare år när försäljningen ökat.Skippa för bövelen Rainer. Den tillverkas i Kina och inte i Tyskland som man tror och min håller på att falla i bitar.
Nu vet du i alla fall vad du INTE ska haGrabbar ni skulle ge mig tips inte hålla på att klaga på tainer hela tiden hahaha
N
Nu vet du i alla fall vad du INTE ska ha![]()
Jag postade inte här för att bli avundsjuk...Costume made![]()
fick den i 30års present av min fästmö.
Inte custom då?Costume made![]()
fick den i 30års present av min fästmö.
Inte custom då?![]()
Det var som fan. Jag köpte min med 8 platser enbart för att jag trodde det rörde sig om tysk kvalité. Den är dock fortfarande i perfekt skick trots att jag har haft den i ett par år. Kanske blev märket sämre med tiden? Tror jag har haft min sen 2012/13.Skippa för bövelen Rainer. Den tillverkas i Kina och inte i Tyskland som man tror och min håller på att falla i bitar.
Det var som fan. Jag köpte min med 8 platser enbart för att jag trodde det rörde sig om tysk kvalité. Den är dock fortfarande i perfekt skick trots att jag har haft den i ett par år. Kanske blev märket sämre med tiden? Tror jag har haft min sen 2012/13.