Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jag körde strapcodes super jubilee. Var hur bra som helst.
De har ju lite olika varianter att välja på. Jag jag hade denna. Tyckte det var helt ok. Kändes stabilt.Även spännet är bra?
Funderar på ett sånt eller Oyster.
Jag valde en BoR från Yobokies![]()
Gillar inte heller orginallänken så jag har en z199 länk på väg hem från Uncle Seiko.
Har alltså inte känt på den ännu men jag hoppas ju att den känns schyst, tycker den är snygg iaf, dock är låset av en rätt enkel modell.
De har ju lite olika varianter att välja på. Jag jag hade denna. Tyckte det var helt ok. Kändes stabilt.![]()
Här hittar du lite information: http://s161.photobucket.com/user/yobokies/library/?sort=3&start=all&page=1Den såg fin ut men har aldrig förstått hur man beställer därifrån.
Hur ser den ut?
Här hittar du lite information: http://s161.photobucket.com/user/yobokies/library/?sort=3&start=all&page=1
Maila till Harold [email protected] och beskriv vad du vill ha.
Han svarar och ger dig betalningsinstruktioner med Paypal.
Sedan är det bara att vänta.
+1 på den. Har en likadan och den är grymt snygg och bekväm.Jag valde en BoR från Yobokies![]()
Jag gillar inte originallänken till min Padi.
Den har inte blivit använd och det är mest en utseendefråga samt att jag tycker spännet är för skramligt.
Vad har vi i länkväg att rekommendera? Något med hyfsat bra kvalitet.
![]()
![]()
![]()
Är inte det en sån där Super Engineer? Har velat testa en men inte riktigt fått ändan ur.Bild no 2, den länken ser bra ut!
Yes Sir, PAYPAL gällerBlir taggad på att beställa ett jubilee från Strapcode till en Padi, hur har ni som beställt därifrån tidigare gjort med betalning? Är det PayPal som gäller?
Sjukt härligt med taperade länkar, Brukar vara en anledning till att jag inte uppskattar modernare varianter.Fick hem mitt z199 idag, positivt första intryck!
Smidigt att korta tack vara skruvade länkar och jag tycker det blir bekvämt iom att det smalnar av till 16mm.![]()
![]()
![]()
Jag med. Tycker den passar perfekt i stilen. Snygg är den också.Jag valde en BoR från Yobokies![]()