Aquastaren
Silver
Jag ser bara en lösning ;-)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
SnyggtAbsolut![]()
Känns stor, betydligt större än 42 mm men kool är denDen här tycker jag verkar cool. Har inte testat själv så vet inte hur storleken känns.
Calibre de Cartier Diver watch, 42mm, 300m, automatverk och uppfyller iso 6425, så en riktig dykklocka
![]()
Håller just på att försöka lösa liknande situation. Betalat klockan i förväg så det ska räcka med ett sms till butiken så stämplas certet det datumet, så kan jag hämta ut den efter. Ser det dock inte som ett villkor för köpet utan mer en kul grej om det blir så. funkar t.ex. inte de dagar butiken har stängt...Som om man har tid att länna familjen och dra och köpa en klocka samma dag som man får barn.
Sådant kan ju lösas i förhand eller i efterhand.
Nä, de köper nog en dykdator och Sinn el dylikt. Inte en 70k klocka.Polaris är väl ännu dyrare, listar runt 100 eller så?
"speciellt datum" kanske också innebär att man kan få till en "speciell budget" när det betyder så mycket för en...Budgeten, annars är jag med dig![]()
Det är så coolt att du fortfarande är nöjd med den efter så lång tid. Sällsynt på detta forumÄr så svinigt jäkla nöjd med min PO 8900!
Kan inget annat än att rekommendera den starkt!
![]()
Jovisst, men 70 lakan är ju inte kaffepengar. Sen kostar en FF tribute to milspec det dubbla och är slutsåld. En 116613 kanske går att få tag i från butik? Men även den spräcker budgeten med besked."speciellt datum" kanske också innebär att man kan få till en "speciell budget" när det betyder så mycket för en...![]()
Så är det såklart. Det var med glimten i ögat!Jovisst, men 70 lakan är ju inte kaffepengar. Sen kostar en FF tribute to milspec det dubbla och är slutsåld. En 116613 kanske går att få tag i från butik? Men även den spräcker budgeten med besked.
Varför krångla till det? Bara ställa sig i kön...
![]()
Jag har haft en sån här, en 8500 på 42mm, den bärs ungefär lika stort som en Sub.Denna bockar alla dina krav
![]()
Kostar väl ca dubbla budgeten dock.BP mil spec - bästa jag hållt i. Utan tvekan.
Ja, då är väl kanske en fin inskription/gravyr ett bra alternativ till att ha "rätt" datum på PAPPERET. (som väldigt ofta drälls bort iaf, även om man är försiktig. Men klockans bakstycke är lite mindre risk att man tappar bort i tex en flytt).Som om man har tid att länna familjen och dra och köpa en klocka samma dag som man får barn.
Sådant kan ju lösas i förhand eller i efterhand.
Varför feldesignad? Nyfiken bara.Been there, done that. Barnstorlek och feldesignad boett.
Måste hålla med där![]()
Blir ju både oroad och häpen över flatheten här, finns bara en modern dykare som är riiiiiiiktigt kool.....och givetvis premium!! Omega.....vad håller ni på med????
Varför feldesignad? Nyfiken bara.
Mvh
Hålen i bandhornen sitter för nära boetten och bandsystemet är helknas.