• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Bästa pris? Tudor BB!

Weisses

Breitling
Bumpar denna tråd då jag är i samma tankar! Uret har väl bästa pris man kan få i Sverige med länk?
Vad är troligt att man kan få från en AD utan att vara "stammis" där? Skulle ju självklart vara väldigt trevligt
att köpa över disk av en AD i Sverige...men är det 4-5k trevligare? Och med tanke på priserna på uret är
det då lika intressant att köpa från en gråhandlare utomlands via Chrono24?
 

Gulliver

Cartier
2-Faktor
Bumpar denna tråd då jag är i samma tankar! Uret har väl bästa pris man kan få i Sverige med länk?
Vad är troligt att man kan få från en AD utan att vara "stammis" där? Skulle ju självklart vara väldigt trevligt
att köpa över disk av en AD i Sverige...men är det 4-5k trevligare? Och med tanke på priserna på uret är
det då lika intressant att köpa från en gråhandlare utomlands via Chrono24?


Jag var inne och kollade på en BB i gbg och så fort jag frågade efter priset så fick jag vet att det gick att göra ett bra pris vid köp direkt.

Tror att många AD har problem med att många kommer in och window shoppar dessutom är dom medvetna om hela problematiken med köp inom EU. Hemligheten tror jag är att visa att man har bestämt sig för att köpa och nu bara skall välja butik.

Det är dessutom alltid en skönare känsla att komma ut med fina påsen och en perfekt kapad länk efter en stunds klocksurr än att hämta ut ett paket från UPS:p
 

Igge

Panerai
Undrar hur många det är som verkligen har betalat "cash" för sin klocka i butik, alltså langat upp femhundring efter femhundring.

Se första minuten i denna video, spec från 30s och framåt :D



Hublot varning på den snubben ;P
Någon som såg vilken modell han köpte?

En tanke som slog mig direkt var.... Vad sjutton jobbar han med?????!

/i
 

plexan

Cartier
Haha Ricco! Han lär kunna fixa kanon pris på en black bay! :)



Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Topp