• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Bästa stället för måttskydda skjortor?

JayLar

Silver
2-Faktor
Jag har i två decennier varit stamkund hos Tailorstore (tidigare Tailorshirts) sedan företaget startade och beställt tresiffrigt med skjortor därifrån. Nu har Tailorstore förklarat att man inte vill ha mig som kund längre så jag leter efter alternativ. Har sett att Eton och Stenströms har måttsytt. Vad rekommenderar ni för ställe att beställa från? Gärna något med bra kvalitet i förhållande till pris.

För det första, intressant att de inte vill ha dig som kunde längre, gör en ju lite nyfiken :)

För svar så är väl Shirtonomy uppskattat från vad jag hört. Sedan har väl även La Chemise den tjänsten, men som sagt Shirtonomy har jag hört mycket om. Tyvärr inte hunnit testa själv än.

Jag har i två decennier varit stamkund hos Tailorstore (tidigare Tailorshirts) sedan företaget startade och beställt tresiffrigt med skjortor därifrån. Nu har Tailorstore förklarat att man inte vill ha mig som kund längre så jag leter efter alternativ. Har sett att Eton och Stenströms har måttsytt. Vad rekommenderar ni för ställe att beställa från? Gärna något med bra kvalitet i förhållande till pris.
Ja blir också nyfiken på vad som har hänt? Som svar på frågan skulle jag också säga Shirtonomy

Tack för tipsen. Angående Tailorstore så har jag haft en långvarig relation och varit stamkund sedan företaget grundades. Av det skälet har jag haft en evig stamkundsrabatt. Denna tog man bara bort utan kommunikation och på fråga viftade man bara bort det som vore man vilken kund som helst. Så hanterar man inte en kundrelation i min bok.

Jag har endast beställt tvåsiffrigt antal skjortor, en kostym mm men jag har varit nöjd med George Fashions på Flemminggatan i Stockholm. Jag hade under många år ett par storlekar större axlar än midja och då var det enda sättet.

Tillbaka
Topp