Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jaa, och tack för tipset! Sjukt nöjd.Plötsligt händer det, trådskaparen köper den klocka man tipsar om. Sjukt.
Kul! Snygg är denJaa, och tack för tipset! Sjukt nöjd.
Har du tillräckligt låg effekt på motorn kallas det för ölbåt!Är inte grejen med båt att man har den fast i en brygga och dricker vin?![]()
”Den fasta gränsen för sjöfylleri är 0,2 promille. Regeln gäller alla fartyg som kan framföras i minst 15 knop eller har ett skrov som är minst tio meter. Både den som framför fartyget och personer ombord, med uppgifter som har stor betydelse för fartygets säkra framförande, omfattas av reglerna.” Med återgång till klockorHar du tillräckligt låg effekt på motorn kallas det för ölbåt!
Hur är det på segelbåt btw?
Ädelmetall fungerar kanon till sjöss!![]()
Denna fungerade perfekt i sommar, mer än nöjd. Den blev iofs lite repad, men det är väl en del av båtlivet.
Repar inte båten!Ädelmetall fungerar kanon till sjöss!
![]()
Snygg klocka. Och ser ut att vara en mycket stilig båt av det lilla jag ser.
Jo, om man ska dricka vin. Men jag föredrar då att lägga till i någon trevlig vikÄr inte grejen med båt att man har den fast i en brygga och dricker vin?![]()
En Coronet 21DC -67Snygg klocka. Och ser ut att vara en mycket stilig båt av det lilla jag ser.
Grym båt! Och ser ut att vara i väldigt fint skick. KulEn Coronet 21DC -67
![]()
![]()