Bjooorn
Basic
- Pris
- 1400
- Returpolicy
- Nej, nyskick
- Bilder Skickat
- Ja
Hej hej,
Köpte ett B-Uhr "homage" från Pennan & Svärdet här på KS för några dagar sen, men vi klickar inte så det får bli en catch and release. Fin klocka i absolut nyskick. Har bara prövat den i 10 minuter i hemmet så skicket är precis som i förra annonsen. Har därför saxat bilderna från den, efter att ha fått tillåtelse av föregående säljare.
Förra annonsen: https://klocksnack.se/threads/b-uhr-a-type-fl-23883.148053/
Specs:
42mm
22mm lugbredd
316l stål
Safirglas
Swiss Luminova
Miyota 8215 Automatiskt verk
100M WR
Skruvad krona & Baklock
Extra långt äkta läderband (med några extra hål som föregående ägare gjort)
Fullset med låda och dokumentation (ett infohäfte om klockan)
Helst ren försäljning men är inte främmande för byten. G-shock squares med positiv display är ju kul, gärna lite färg också. Skriv bara bytesvärde så kan vi diskutera.
Pris/bytesvärde sätter jag till 1400 kr vilket är vad jag gav. I det ingår skicka lätt för klockan och vanligt brevporto för häftet.
Tack KS för möjlighet att annonsera!
/Björn
Köpte ett B-Uhr "homage" från Pennan & Svärdet här på KS för några dagar sen, men vi klickar inte så det får bli en catch and release. Fin klocka i absolut nyskick. Har bara prövat den i 10 minuter i hemmet så skicket är precis som i förra annonsen. Har därför saxat bilderna från den, efter att ha fått tillåtelse av föregående säljare.
Förra annonsen: https://klocksnack.se/threads/b-uhr-a-type-fl-23883.148053/
Specs:
42mm
22mm lugbredd
316l stål
Safirglas
Swiss Luminova
Miyota 8215 Automatiskt verk
100M WR
Skruvad krona & Baklock
Extra långt äkta läderband (med några extra hål som föregående ägare gjort)
Fullset med låda och dokumentation (ett infohäfte om klockan)
Helst ren försäljning men är inte främmande för byten. G-shock squares med positiv display är ju kul, gärna lite färg också. Skriv bara bytesvärde så kan vi diskutera.
Pris/bytesvärde sätter jag till 1400 kr vilket är vad jag gav. I det ingår skicka lätt för klockan och vanligt brevporto för häftet.
Tack KS för möjlighet att annonsera!
/Björn