Han har text i annonsen. Jag uttryckte min åsikt och fullt respekterar att vi kanske inte delar uppfattning om var gränsen går för ansvaret köpare kontra säljare. Hade en kort beskrivning kombinerats med ett fåtal/dåliga bilder hade jag inte tyckte det var ok, men i detta fallet tycker jag han gör rätt för sig.Så vad @Tomas Eriksson och @n155e säger är att det räcker med bilder i en annons, text är inte nödvändigt?
