• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Bakfylleherf/GTG i unik miljö för den som gillar båt/ny teknik.

BOTL

Panerai
Efter lite pm fram och tillbaka med fredrik! ska vi träffas idag och diskutera lite klockor och cigarrer i rolig miljö.

Eftersom han bor i Tyskland så är det inte så lätt styrt men han befinner sig i Gävle idag och har med sig nån cigarr som inhandlats hos en handlare jag rekommenderade i Berlin.
Vädret gör det mindre trevligt att sitta ute och avnjuta en cigarr så ett samtal till min gode vän som är vd på WWW.SSY.SE och vi kommer hålla till på Gävle Varv i deras lokaler där prototypen håller på och slutställs för sjösättning om en månad. Det är alltid vacker att se på olika hantverk och att få se en världsunik konstruktion som är helsvensk.
Ni kan läsa mer på hemsidan och lite bilder kommer löpande!

epa6ygum.jpg


megu4a3a.jpg


2adube8a.jpg


te8udanu.jpg




Ben Bockbrännarbolmers
 

Fido1

Panerai
Pledge Member
2-Faktor
Grym tillställning i bra miljö låter det som. Klockor, cigarr och marin miljö - What's not to like :)

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk
 

san

Cartier
2-Faktor
Synd att jag hade ett tåg att passa, annars hade jag mer än gärna gjort er sällskap. Hoppas cigarrerna smakade!
 

fredrik!

Cartier
Tack för en grym eftermiddag, en gtg som innehöll det mesta att önska med en mängd nya upplevelser! Bonus för att du kombinerar mina extremt "manliga" klockor för allmänheten tillsammans med din något mer manliga hand, känns som dem verkligen framträder i sin rätta miljö där.. :)


Sent from my iPad using Tapatalk
 
Topp