• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Bakfylletråden

Compiss

Patek
2-Faktor
Har saknat den här tråden ett tag nu...

Ligger fortfarande i min binge och försöker reda ut gårdagen. Vad sades till vem, ångesten blir inte direkt lättare heller. Mycket möjligt att man gjort bort sig lite...
Någon annan som var och slirade igår?
Bara att kolla kontoutdrag så vet du om du hade kul eller ej...FB kanske du osså skall scanna av;)
 

Jonazid

Omega
Har slutat dricka. Men suger bra i öl tarmen.
Blir nog en rejäl sväng innan jag flyttar till Australien. Men vaknar upp i andra städer, på en åker och massa konstiga ställen. Sen ju mer onykter jag blir ju mer sugen blir jag på Absint.
 

Jonazid

Omega
Varför höra av sig ex när du redan testat dom. Stalker tendenser är inte kul. Fick polisanmäla en brud för att hon skulle fatta.
 

Jonazid

Omega
Hon var kul i sängen... och jag var tydligen lite ensam klockan fyra imorse. Behövde aldrig göra en anmälan, lyckades reda sig ändå. Vad var det för brud du råkade ut för då?

Var sambo med en, sen hade vi en dålig tid så jag flyttade ifrån henne. Iaf så kunde hon ringa 100-200 gånger per dag. En morgon satte min dåvarande chef upp en board där folk skulle gissa hur många missade samtal jag hade till lunch. 82 samtal blev det. Gränsen kom när hon sa att hon skulle ta sitt liv, så jag ringde hennes föräldrar för att be dom hjälpa henne med vård. De svarade, det sa hon till förra killen också. Då ringde jag polisen. 4 månader väntade jag.
 

StrawberryFields

Sir Notalot
Var sambo med en, sen hade vi en dålig tid så jag flyttade ifrån henne. Iaf så kunde hon ringa 100-200 gånger per dag. En morgon satte min dåvarande chef upp en board där folk skulle gissa hur många missade samtal jag hade till lunch. 82 samtal blev det. Gränsen kom när hon sa att hon skulle ta sitt liv, så jag ringde hennes föräldrar för att be dom hjälpa henne med vård. De svarade, det sa hon till förra killen också. Då ringde jag polisen. 4 månader väntade jag.
Låter helt klart som ett fall för din lokala psykolog... började problemen när ni flyttade ihop?
 

hollow123

Rolex
Yes ligger utslagen på ett hotell mitt i Köpenhamn... Riktigt rolig kväll igår snart dags att röra sig utåt för att äta lunch och ta några återställare.
Jag och mina följeslagare lyckades tom. komma upp i tid för frukosten imorse vilket är väldigt sällsynt :)

Hittad även flertalet sms med några danskor samt dumt sms till exet förut :facepalm:
 

StrawberryFields

Sir Notalot
Och dem kan ju konsten att rida... fast vill man ha fasta rumpor så är ju slalomflickor inte heller dåliga.

En tur ut på byn för att få i sig lite mat lede till att jag sprang på en gammal date... den här dagen blir bara bättre och bättre. Fast systembolaget levererade som vanligt. Blir en fortsättning på den här tråden imorgon...
 
Topp