• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

balkasen

balkasen

Omega
2-Faktor
Ja vad säger ni?

Ni som köpt av mig, och ni jag köpt ifrån tyck till.

Med vänlig hälsning, Sebastian Balkåsen
 
Senast ändrad:

Fedor

Cartier
Köpte en SubC från Sebastian på halvdistans. Klockan var precis som utlovat i mycket bra skick och komplett med allt som listades. Sebastian var mycket hjälpsam och kommunikationen låg på top hela vägen igenom.

10 poäng och 100% goodguy!!!!:)
 
En spontanaffär med Sebastian som gav mersmak. Han frågade om jag ville sälja klockan och jag tog ett beslut. Sedan bytte pengar och klocka ägare snabbt. Rekommenderas starkt!
 

johan99

Breitling
Köpt en klocka av Sebastian.
Snabba svar på frågor och mycket smidig affär på distans. Ett ytterligare plus var den fenomenala paketeringen.
En goodguy helt enkelt!
 

FilipF

Vacheron
2-Faktor
Sålde till herrn.
Mycket smidigt på alla sätt och vis.
Gör det solklart igen om jag får möjlighet:)
 

TNT

Omega
Köpt klocka av sebastianberglind inga konstigheter. Snabbt och smidigt, samt trevlig kommunikation! Tumme upp!
 

Staben

KS Explorer Club
2-Faktor
Köpt klocka av @balkasen
Korrekt herre med ärlig beskrivning av produkt.
Gör gärna fler affärer i framtiden.
GG helt klart:)
 

Staben

KS Explorer Club
2-Faktor
Sålt en Tudor i övre segmentet till @balkasen på distans.
Otroligt trevlig och korrekt köpare. Gör mer än gärna flera köp och sälj med denna herre.
Fem solar!
 

Helant

Breitling
Köpt en Tudor av Sebastian på distans. Trevlig, engagerad och korrekt. Gör gärna fler affärer med honom! Helt klart GG
 

JensBP

Brattlife
2-Faktor
Köpte klocka av herrn. Perfekt säljare och trevlig affär f2f. 100% good guy top g. Rekommenderas!
 

Clark Wayne

Panerai
2-Faktor
Köpt en klocka i 3000 kr-klassen på distans av @balkasen . Snabbt skickat, väl packat, klockan motsvarade beskrivningen in i minsta detalj och hela affären föregicks av rak och trevlig kommunikation. 110% GG!!
 

Likartade trådar

Topp