Richard1987
Silver
Byter min Ball Engineer II Ohio, 38 mm utan krona med ETA 2824 verk. Vattentät till 100 m och har nyligen trycktestats med utmärkt resultat hos Stjärnurmakarna. Anti-reflective safirglas, skruvad länk och skruvad krona. Anti-magnetic till 4,800 a/m, shock resistant till 5,000 Gs. Index bestående av tritiumtuber. Tavlans slipade index växlar färg i solen, riktigt coolt!
Kommer på originallänk och ett läderband, ingen box eller dokument medföljer. Lite hairlines men inget störande
Gymt välbyggd, fin klockhistorik och väldigt mycket bang for the buck! Gångavvikelsen uppmätte jag efter ca 3,5 dagar och hade då en avvikelse på ca 7,5 sek sammanlagt...så typ -2 sek/dygn (ingen proffsmätning, jämförde med fröken ur
)
Bytesvärde är lite svårt att avgöra då den inte är så lätt att få tag på men i runda slängar 6000 kr. Söker intressanta byten, gärna dykare och är främst intresserad av byten uppåt med pengar från min sida
Fått en del bytesförslag men ännu inget som riktigt klaffat =)
Ingen retur såvida vi inte kommer överens om det.
Kommer på originallänk och ett läderband, ingen box eller dokument medföljer. Lite hairlines men inget störande
Gymt välbyggd, fin klockhistorik och väldigt mycket bang for the buck! Gångavvikelsen uppmätte jag efter ca 3,5 dagar och hade då en avvikelse på ca 7,5 sek sammanlagt...så typ -2 sek/dygn (ingen proffsmätning, jämförde med fröken ur
Bytesvärde är lite svårt att avgöra då den inte är så lätt att få tag på men i runda slängar 6000 kr. Söker intressanta byten, gärna dykare och är främst intresserad av byten uppåt med pengar från min sida
Fått en del bytesförslag men ännu inget som riktigt klaffat =)
Ingen retur såvida vi inte kommer överens om det.
Senast ändrad: