• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Ball Skindiver - Nyinkommet!

Jaggis

Who dares wins!
2-Faktor
Dessvärre inte hos mig då utan hos kollegan. Har lyckats få honom klockgalen och för någon vecka sedan kom han och sa "Fan Johan, har du sett det här märket Luminåcks? Det där med tritiumtuber verkar lite ballt. Är det något att ha?"

Vad tror ni jag svarar? "Självklart! Det är ascoolt men då ska du tjacka Ball. Det är mer din stil. Köp den här." Och så visade jag honom Skindivern. Han blev helsåld och idag kom han in med den. Fy FA-AN så fin! Riktigt riktigt grym finish. Blev ju tokavis så måste nog också ha en nu. Mycket trevlig storlek och på ett äkta lite tjockare tropic-gummi tror jag verkligen den får rätt look.

Vill se mera Ball på forumet!

En jämförelse med min Tudor:
C571462C-34A1-4392-BD08-4E19F6353409-3219-000001E8A94C1B03_zps4c36d48c.jpg

Ball är ganska ball faktiskt! Såg ett gäng coola dykare i Manchester! Kanske kommer en Ball våg på KS snart?...

Fryken skrev:
Frän. Var säljs dessa?

Jurawatches i UK säljer vet jag. Min kollega tog denna via någon holländsk AD. På WUS finns det gott om beggade.

Har vi några Ball på forumet? Fanns ju en kille på gamla Axelzons som hade ett gäng.

Tillbaka
Topp