• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Ball Skindiver, Prissänkt!

JohanHLM

Rolex
Gillar denna Ball Skindiver men klockintresset har svalnat på senaste tiden och därför funderar jag på att låta denna vandra vidare.

Är uttagen i USA, fullset med komplett cert daterat 4/5/2013.
Skicket på boetten är helt perfekt och länken är i bra skick men spännet har dock lite hairlines/ytliga repor vilket framhävs på sista bilden.
Boett i stål med bezel i alu och keramiskt insert.
Tritiumtuber som index samt tuber på visarna så den fungerar även som nattlampa
Vattentät till 300m, 40,5mm exkl. krona, 14,3mm tjock, AR-coatad kupad safir.
Listpris: 2699USD

Pris: 8K (Tidigare 10K) inkl. REK-frakt, finns i Hässleholm

UkJgrfL.jpg

xqQNZtR.jpg

6iI01to.jpg
 

JohanHLM

Rolex
Börjar så sakteliga återfå intresset för klockor nu när jag smugit runt på KS.
Därmed ar ett byte i klockväg är inte helt omöjligt.
Kan även tänka mig en Sonos Play 3 el. 5 som dellikvid utöver det som nämnts i ursprungsposten.
 

JohanHLM

Rolex
Finns fortfarande kvar och kan numera tänka mig att byta mot något av nedanstående. Bytesvärde samma som nytt försäljningspris dvs. 8 000 kr.

* Sonos Play 1,3 eller 5.
* Skivspelare från Rega, Pro-ject, Thorens eller liknande.
* Ipad 4
* Macbook Air eller Pro
* Led tv på minst 42"
 
Topp