• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

/Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Säljes/Bytes Baltic Aquascaphe (såld) och limited edition Poljot

Empin

Basic
Pris
Olika
Returpolicy
Helst inte då det är lite knepigt för mig att ta emot paket för tillfället. Samtidigt ska du vara nöjd och vi löser något om så krävs.
Bilder Skickat
  1. Ja
Hej allihopa!
Det är dags att göra min första rensning någonsin i lådan och gallra ut sånt som jag inte behöver för att göra plats för nytt och roligt.
Jag och klockorna finns i Köpenhamn och är tillgänglig för F2F i i KPH/Malmö. Annars skickar jag klockorna och så delar vi på valfri frakt.

På grund av en lång rad olika anledningar är det lite komplicerat för mig att ta emot paket för tillfället så ser helst att vi har allt på det torra innan jag skickar iväg klockorna om du vill ha den skickad. Jag skickar gärna fler bilder och kompletterar med mer information om så önskas.
Byten? Om du sitter på en Omega Geneve på stållänk är det högintressant. Annars får du gärna pröva! Det värsta som händer är att jag säger nej.
Här finns en länk till min referenstråd https://klocksnack.se/threads/empin.131930/

Baltic Aquascaphe blå 4500 kr

Oerhört trevlig mikrodykare som köptes här på forumet. Klockan är välanvänd men kommer utan större skönhetsfel.
Den ena "pluggen" till quickreleasen på bandet har dock ramlat av. Irriterande men inget som hindrar bandbyte.
Sedvanliga swirls och hairlines förekommer, framförallt på spännet men annars i ett väldigt gott skick.

IMG_1926.JPG IMG_1932.JPG IMG_1929.JPG IMG_1955.JPG

Poljot for Pobeda 2000 kr

Riktigt fin limited edition nr 25 av 100 som gjordes med svart urtavla. Manuellt Cal. ZIM 2602 från 50-talet, NOS och servat av poljot.
38mm och kommer med garanti, låda och putsduk. Oerhört vacker med en riktig fin baksida.
Köptes av mig här ny på forumet och har använts ett 10-tal gånger, dock aldrig på originalbandet.
Köptes av mig för 2500, säljes för 2000 då jag inte kan se några skönhetsskador men är hellre på den säkra sidan.
IMG_1935.JPG IMG_1936.JPG IMG_1937.JPG

Har även tre band till salu, alla tre fungerar fantastiskt bra med Poljoten.
Du får alla tre tillsammans med Poljoten för 250 kr.
Länk 200 kr
Band 100kr styck
20 mm på samtliga.
Länken är från geckota och är väldig skön på armen. Band från Rois, använda någon enstaka gång.
IMG_1953 (1).JPG IMG_1954 (1).JPG

Hör av er om ni undrar någonting och tack för trevliga diskussioner och möjlighet att annonsera.
/Empin

Bilagor

• IMG_1926.JPG
    IMG_1926.JPG
    382.9 KB · Visningar: 19
  • IMG_1928.JPG
    IMG_1928.JPG
    294.3 KB · Visningar: 17
  • IMG_1934.JPG
    IMG_1934.JPG
    545.2 KB · Visningar: 21
Senast ändrad: