- Pris
- 15000
- Returpolicy
- Enl. ö.k.
- Bilder Skickat
- Ja
Dessvärre inser jag att denna inte används så mycket som jag hade önskat. Post-pandemi arbetssituationen gör att de dressade uren mest får spendera tiden i säkert förvar.
Kollar därför intresset för min Baltic Bicompax Pulso for Revolution & The Rake som släpptes i slutet på förra året (uttagen 01/12-21). Detta är en limiterad utgåva i samarbete med Revolution & The Rake. Klockan har ett lågt serienr, 00X av 250 st. Klockan kommer fullset och jag jag har även kompletterat med en original Baltic BoR länk (värde 138 EUR). Det som gör denna lite extra speciell är att boetten krympts till 36,5mm vilket gör att den bärs mycket bättre.
Den är i gott skick utan större spår av användning. Finns möjligtvis några hairlines på spännet och länken.
Pris: 15k inkl. frakt
Specifikationer:
bild lånad från Revolution:
Kollar därför intresset för min Baltic Bicompax Pulso for Revolution & The Rake som släpptes i slutet på förra året (uttagen 01/12-21). Detta är en limiterad utgåva i samarbete med Revolution & The Rake. Klockan har ett lågt serienr, 00X av 250 st. Klockan kommer fullset och jag jag har även kompletterat med en original Baltic BoR länk (värde 138 EUR). Det som gör denna lite extra speciell är att boetten krympts till 36,5mm vilket gör att den bärs mycket bättre.
Den är i gott skick utan större spår av användning. Finns möjligtvis några hairlines på spännet och länken.
Pris: 15k inkl. frakt
Specifikationer:
Model: | Bicompax |
Function: | Hours, minutes, small seconds, chronograph |
Material: | Stainless Steel 316L case |
Dimension: | 36.5mm |
Dial: | Salmon Sector Dial Double finishing - Circular brushed and sandy Applied star above '6' |
Movement: | Manual Winding |
Calibre | Seagull ST1901 |
Power Reserve | 42 hours |
Water Resistance: | 50 meters |
Strap: | Italian calf leather |
bild lånad från Revolution:
Senast ändrad: