• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

/Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Tillbakadragen Baltic MR01 Salmon

Eddie_00

Basic
2-Faktor
Pris
PB: 5500 --> 5200
Returpolicy
enligt överenskommelse
Bilder Skickat
  1. Ja
Säljer en Baltic MR-01 inköpt av mig på tradera i våras. Klockan ursprungligen köpt 2023 i butik av killen jag köpte från.

Köptes på brunt originalläder och fick med aftermarket jubilee, sedan har jag även köpt till beads of rice länken från Baltic. Allt detta medföljer.

För kännedom så har jag själv noterat att den automatiska uppvridningen är lite långsam, endast en känsla jag haft och inga mätningar har gjorts för att kolla detta. En vän med mer urverkskunskap säger att detta är enligt förväntan från Baltic. Efter eftersökningar har jag inte kunnat hitta någon information kring vad detta skulle kunna bero på. Skriver med detta för kännedom.

Vid manuell uppvridning går klockan fint.

Klockan är i fint skick bortsett från ett litet märke på boetten kl 11, var god se bild. Oundvikliga hairlines på spännet.

Finns att hämta i Göteborg men kan även skickas mot fraktkostnad.

Bilagor

• IMG_4695.jpeg
    IMG_4695.jpeg
    660.4 KB · Visningar: 1
  • IMG_4697.jpeg
    IMG_4697.jpeg
    601.8 KB · Visningar: 1
  • IMG_4691.jpeg
    IMG_4691.jpeg
    695.5 KB · Visningar: 2
  • IMG_4692.jpeg
    IMG_4692.jpeg