• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Bamford kan konsten att...

Jens

Greedo
Förstöra en klocka.

image.jpg




J
 

Erik1

Patek
2-Faktor
Såg faktiskt deras klockor live på Colette i Paris. Riktiga styggelser vissa men Explorer II och sub funkar PVDade. Det jag blev mest konfunderad över var en hublot BB och AP ROO som var PVDade, behöver ju inte bli mer spaceade än vad de är från början?..
 

Jockinho

Patek
2-Faktor
De gör mkt gräsligt men så farlig var inte pateken. Ett gummi eller läder vore nog finare på (om det skulle gå) om jag fick välja.
 

alfgren

Rolex
2-Faktor
Pateken var inte alls hemsk. Skulle jag köpa en själv? Naturligtvis inte, jag tillhör inte målgruppen då jag inte har 10st original innan. En pvd-ad Nautilus är inte direkt någons enda klocka...
 

paradis

Audemars
Tycker att alla dom som visades i bild, liknar typ barnklockor , med många olika färg ,som barn oftast tycker om. Nej Original ska det vara......:)
 

Dicktatorn

NJA 1980 s. 725.
Friends Of KS
Av någon konstig anledning gillar jag företag som tar något nästan fulländat och modifierar det. Mansory är min idol.
 

sjobbe

Cartier
De har ju faktiskt en hel del riktigt lyckade custom-jobb, tyvärr har de minst lika många där de totalförstör klockorna.
 

Lee

Omega
Kan någon förklara hur de får tillåtelsen att göra om klockor sådär? Borde inte det dra ner det riktiga varumärket?
 
Topp