• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Bamford watch department

aleksi skrev:
va säger klockfolket om detta fenomen?

http://www.bamfordwatchdepartment.com/

Personligen kanske man inte hade köpt en begagnad sådan då andrahandsvärdet är rätt tveksamt?

Svinfula, gå inte igång på Karl-Alfred rollar

YachtMaster_Popeye.png


Eller en Knasen för den delen...

Submariner_BeetleBailey.png
 

Leben

Queen Elizabeth II
Forumpersonal
Owner of KS
Pledge Member
2-Faktor
Hur funkar det där rent juridiskt? Står ju fortfarande Rolex på klockan så jag gissar att det är sanktionerat av Rolex på ett eller annat sätt.

Undrar även lite vem som är målgruppen? Förmodligen den som redan har allt.......
 

David

Bödeln
leben skrev:
Hur funkar det där rent juridiskt? Står ju fortfarande Rolex på klockan så jag gissar att det är sanktionerat av Rolex på ett eller annat sätt.

Tvivlar på det, lämnar du in klockan på RSC kommer den nog att vara återställd till respektabelt skick när du får tillbaka den tillsammans med en fet räkning. :D
 
David skrev:
leben skrev:
Hur funkar det där rent juridiskt? Står ju fortfarande Rolex på klockan så jag gissar att det är sanktionerat av Rolex på ett eller annat sätt.

Tvivlar på det, lämnar du in klockan på RSC kommer den nog att vara återställd till respektabelt skick när du får tillbaka den tillsammans med en fet räkning. :D

Tror inte att dom återställer den, mer troligt att dom bara skickar tillbaka den om den ens tar emot den, men om du lämnar till AD med egen urmakare så fixar dom den kanske!
 

paradis

Audemars
Jag tror inte heller att RSC skulle ta emot klockan !!!Undrar också ,Vem kastar pengar på sådant...Kunder har dom,tror jag,annars skulle dom inte erbjuda...Vackert är det inte......
 
Topp