• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Bandrensning till välgörenhet (OWGMARCH) / Rios Vintage 19mm brunt för en hundring kvar

Stefan S

Patek
2-Faktor
Pris
olika
Returpolicy
Ingen retur
Bilder Skickat
  1. Ja
Passar på med lite bandrensning nu under OWGMARCH. Alla pengar går oavkortat dit + jag bjuder på brevporto! Ser helst att ni fixar insättningen på MinStoraDag själva men går givetvis att swisha mig så fixar jag det. Sätter prisideer men tar bud. Snåla inte, alla pengar går till välgörenhet och jag står ju för portot!

Pengar sätts in på https://egeninsamling.minstoradag.org/fundraisers/owgmarch-2021

Se tråden https://klocksnack.se/threads/utmaning-owg-1-månad-2021.145434 om ni mot förmodan missat vad det handlar om.
Givetvis inga krav på att köparen deltar i detta och kör OWG just nu.

Allt är borta nu!

19mm band, från vänster 1) Rios Vintage brunt, använt men bra skick, 3mm tjockt 100:- 2+3) Hirsch Highland svart och brunt. Bara provade i princip men borrade ett extrahål mellan 4:e och 5:e hålet. Paketpris 150:- !!! SÅLDA !!
C97BFC8B-F47C-4F79-B0CC-C41BBFD868CE.jpeg




20mm band, från vänster 1) Hirsch Robby. Fint skick, använt en del men ser inga egentliga spår 350:- !!! SÅLT !!! 2) Från Maer på KS, i princip bara provat några gånger. Rätt tjockt. 200:- !!! SÅLT !!! 3) Hirsch Ranger använt kanske några dagar totalt så närmast perfekt skick 250:- !!! SÅLT !!!

22mm Zuludiver Waffle. Har skurit flärpen runt ett mynt då den stack ut lite störande. Blev inte proffssnyggt gjort men inget som stör. Har 18cm handled som info här. I övrigt perfekt skick 200:- !!! SÅLT !!!
 
Senast ändrad:
Topp