• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Bandrensning (var 18st, nu endast 1st 18mm kvar) och ett insert

lekingofkings

Basic
2-Faktor
Pris
25
Returpolicy
nej, om inget är felaktigt beskrivet
Bilder Skickat
  1. Ja
Hej!

Jag säljer nedan band och ett insert, då dessa inte fyller någon funktion hos mig.

F2F kan möjligen ordnas på sträckan Norrköping-Linköping. Betalning till swish eller banköverföring.
10SEK för frakt i brev med posten, vill du mot förmodan ha rekat så får du lägga till extra. Köparen står för risken vid frakten.
Ingen retur såvida något inte är helt felbeskrivet.


Vänster till höger:

1. 12mm vintage dam-länk. Bra skick. 35SEK SÅLD!
2. 18mm vintage-länk. Givetvis använd, men i bra skick. 95SEK SÅLD!
3. 18mm vintage-länk Seiko. Givetvis använd, men i bra skick. Lite ”kurvade” länkar mot ena bandhornet. 125SEK SÅLD!
4. 18mm vintage-länk. Spännet märkt Qualitron. Givetvis använd, men i bra skick. 95SEK SÅLD!
5. 18mm brunt läder-zulu. Mycket gott skick, endast provat. 85SEK SÅLT!
6. 18mm sand-färgat zulu. Mycket gott skick, endast provat. 65SEK SÅLT!

7. 18mm svart ”läder” med röda stygn. Säkert inte äkta läder. Använt, men fint skick. 45SEK
8. 18mm svart bund. Använt, men charmigt skick. 60SEK SÅLD!

IMG_3114.jpg


IMG_3115.jpg



Uppifrån och ner:

9. 22mm shark mesh. Helt nytt. 175SEK SÅLD!
10. 22mm länk. Givetvis använd, men i bra skick. Den är ett helvete att korta, vilket jag gjort, men inte lyckats få i en av pinnarna helt som syns på en bild nedan. Med en SKX så sitter den fint på mina 17cm handleder just nu, men fler länkbitar medföljer. 75SEK SÅLD!
11. 22mm sandfärgat zulu. Använt endast någon dag. 75SEK SÅLD!
12. 22mm orange zulu. Endast provat. 75SEK SÅLD!
13. 22mm tvådelat blått zulu. Gott skick. 55SEK SÅLD!
14. 22mm svart läder-zulu. Mycket gott skick, endast provat. 90SEK SÅLD!
15. 22mm grått zulu. Endast provat. 75SEK SÅLD!
16. 22mm grönt nato. Mycket gott skick, endast provat. 45SEK SÅLD!
17. 22mm grönt nato. Använt, OK skick. 25SEK SÅLD!
18. 22mm svart zulu. Helt nytt, inte ens provat. 85SEK SÅLD!


IMG_3116.jpg


IMG_3117.jpg


IMG_3150.jpg


19. Ett insert som jag använt lite, men det passade inget vidare. AM. Sades passa i annonsen till 16613 16618 16803 16808 men jag har ingen koll på det. Lite använt av mig och lite böjt av detta. 45SEK

IMG_3118.jpg


IMG_3119.jpg


Har du frågor, synpunkter på annonsen, eller vill ha fler bilder så hör av dig med ett PM.
Väl mött!

Tack för annonsplatsen KS!
 
Senast ändrad:
Tillbaka
Topp