• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

OHPF Bandrensning!

mackman

Cartier
Godkväll Klocksnack,
Nu är det bandrensningsdax! Banden bara ligger utan att dom används, säljs därför nu förhoppningsvis till bättre behövande ;)
Samtliga priser är inklusive frakt i vanligt kuvert på lådan, face-to-face är även möjligt norr om hufvudstaden! Att tillägga är att jag inte ansvarar för postens slarv, önskar köparen annat fraktsätt så bekostar köparen det.
Tycker det inte behövs några returer, men om ni insisterar får vi komma överens om något.

Enbart Swish som betalningsmetod

https://klocksnack.se/threads/mackman.70955

Behövs mer info eller bilder är det bara att skrika till i pm

Från vänster till höger:

1: 20/18mm, svart gummi med viklås, no-name, aldrig använd 80:- såld
2: - II - såld
3: 20/18mm, kamouflage gummi, no-name, endast monerat, aldrig använt 150:- såld
4: 20/17mm, oysterlänk, no-name, aldrig öppnad 150:- såld
5: 22/19mm, brunt läder, no-name, fint skick, använt max 10 gånger 70:-
6: 18/18mm, svart gummi, no-name, närmast nyskick, endast monterat och använt max 1 tim 80:-

Har även en del nato/zuluband som jag inte använder, behöver du något kan du få köpa till för en billig peng ifall jag nu har vad du önskar! :)

Klipp allt för 450 :- annars
;)
Säljs med fördel till den som tar allt

Tack för möjligheten att annonsera KS!
FullSizeRender 3.jpg

IMG_4978.JPG
IMG_4979.JPG
IMG_4980.JPG
IMG_4977.JPG
 

Bilagor

  • IMG_4981.JPG
    IMG_4981.JPG
    171.8 KB · Visningar: 376
Senast ändrad:
Topp