• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Bandsallad á la Jungelbobo Vol. 2 - Länkar!

Jungelbobo

Cartier
Pris
150
Returpolicy
Nix då de är nya
Bilder Skickat
  1. Ja
Länkrensning!
Då tanken om moddning lagts på is så säljer jag ut de länkar jag köpt och som nu bara ligger i lådan.

Samtliga länkar kommer med böjda ändar (ej solida) och jag har själv kört samma modell på Seiko Alpinist, nya Seiko 5 och SKX007 och där det suttit riktigt bra. Passar säkerligen en hög andra modeller också men det är de jag har erfarenhet av.

Samtliga är inplastade och oanvända.

Bild #1: 22mm Jubileelänkar i silver, two-tone och guldfärg. Modellen längst till vänster har inte samma stabila viklås som övriga, så den säljer jag en 50-lapp billigare.
Pris: 150:-/st + 24:- i porto

Bild #2: 20mm presidentlänk i silver och 20mm jubileelänkar i silver och guldfärg.
Stabilt viklås på samtliga!
Pris: 150:-/st + 24:- i porto

Bild #3 visar en närmare titt på låsen.
Tack på förhand! :)
Mvh JB
20210318_141901.jpg

Bild 1.

20210318_142018.jpg

Bild 2.

20210318_141908.jpg

Bild 3.
 
Topp