OskuH
Basic
- Pris
- Olika
- Returpolicy
- Nej
- Bilder Skickat
- Ja
Säljer ett några överlopps band.
De flesta 20 mm om inget annat anges (ett 21 mm, tre 24 mm).
Frakt från Finland ingår i priserna (brev, på köparens ansvar). Har sålt/köpt mycket över gränsen – har alltid gått smidigt och pålitligt, kolla min gg-tråd!
–40 kr/armband vid köp av flera.
Från vänster till höger:
- SÅLD Cute Leatherworks, handgjort olivgrönt läder. Mycket hög kvalitet, i princip oanvänt. Går troligen även i 20 mm luggar. 350 kr
- SÅLD Grönt Geckota, oanvänt, lite annorlunda sömmar. 225 kr
- Grått gummi. Passar upp till ca 18 cm handled, kan kortas. 200 kr
- Svart Diplomat Texas läder. Perfekt t.ex. till Panerai. Testad en gång. 350 kr
- Brunt handgjort läder, oanvänt. Fin kvalitet. 350 kr
- Hirsch Tritone i kuduläder (alltså antilop!) 300 kr
Nedre raden:
- Horus FKM gummi, orange 20mm. Nästan oanvänt, kommer i Horus-påse. Riktigt hög kvalitet (kostar ~200 USD nytt). För färgstarkt för mig – men sommaren är nära
650 kr
- Mörkblå NATO av bra kvalitet. 20mm. Oanvänt. 150 kr
PM vid intresse eller frågor.
Betalning via banköverföring eller Vipps/mobilepay. Tyvärr används Swish inte i Finland,.men Vipps är enligt samma logik.
De flesta 20 mm om inget annat anges (ett 21 mm, tre 24 mm).
Från vänster till höger:
- SÅLD Cute Leatherworks, handgjort olivgrönt läder. Mycket hög kvalitet, i princip oanvänt. Går troligen även i 20 mm luggar. 350 kr
- SÅLD Grönt Geckota, oanvänt, lite annorlunda sömmar. 225 kr
- Grått gummi. Passar upp till ca 18 cm handled, kan kortas. 200 kr
- Svart Diplomat Texas läder. Perfekt t.ex. till Panerai. Testad en gång. 350 kr
- Brunt handgjort läder, oanvänt. Fin kvalitet. 350 kr
- Hirsch Tritone i kuduläder (alltså antilop!) 300 kr
Nedre raden:
- Horus FKM gummi, orange 20mm. Nästan oanvänt, kommer i Horus-påse. Riktigt hög kvalitet (kostar ~200 USD nytt). För färgstarkt för mig – men sommaren är nära
- Mörkblå NATO av bra kvalitet. 20mm. Oanvänt. 150 kr
Betalning via banköverföring eller Vipps/mobilepay. Tyvärr används Swish inte i Finland,.men Vipps är enligt samma logik.