• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

jurassicjay

Cartier
Har en massa saker hemma som aldrig används, så nu får de hitta nya hem!


1. Bondnato 22mm. Fått med vid klockköp. Aldrig använt av mig och i väldigt bra skick. (75kr) 50kr
2. Bondnato sv/grå 22mm. Lite bomullskänsla snarare än nylon. Samma som ovan, aldrig använt av mig eftersom jag hatar nato och har medföljt vid tidigare klockköp. 75kr SÅLT
3. Riktigt snygg Citizenlänk i väldigt bra skick. Finns några pyttesmå hairlines på spännet, annars inget att anmärka på, förutom att den saknar endlinks då. (150) 75kr
4. Tvådelat zulu i använt men bra skick. Som ovan aldrig använt av mig. 75kr SÅLT
5. PO insert till SKX. Har suttit på en moddad 031. Lite patina (dvs små repor finns) men annars fint. 100kr
6. Grönt läderband 20mm. Använt en gång. 100kr
7. Hirsch 16mm. Lite använt men bra skick. (150) 100kr
8. Superfint stoppat handgjort italiensk (Vachetta) läderband. Använt men i fint skick. 20mm curved end (böjda stift följer med) (225) 200kr SÅLD
9. Fejkstruts 20mm. 50kr
10. Seiko Z22. Aldrig använt. (200) 150kr

f2f möjlig i Malmö
Byten: nix
Retur: Nja, men är något helt åt skogen löser vi det.
Köparen står för valfri frakt.
Har inte så många referenser, men de som finns hittas här: https://klocksnack.se/threads/jurassicjay.84228/
Tack KS för annonsplats!

Bilder:
natolänk.jpg
armband.jpg
 
Senast ändrad:
Topp