• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Bankrånarklocka, Yay or Nay?!

ZQT

The Banker
2-Faktor
Lite olustigt att skoja om rånarklockor så här tätt inpå vad som hände med forumets sponsorer.


Står väl bankrånarklocka och inte klockbutiksrånarklocka eller?

Bankrån är inte under några omständigheter acceptabelt och en fruktansvärd upplevelse för den personal och de kunder som måste uppleva detta. Däremot återfinns just dessa klockor (ROO i olika varianter) på just yrkesverksamma i branschen och därav namnet.
 

Dr Stein

Cartier
Tyckte den var lite cool! Av bilderna jag sett hittills klär du ju bra i guld! Det behöver man inte vara bankrånare för att göra... :)
 

MJ24

Patek
2-Faktor
Tycker om AP, men just den var inte så "blingig", och säger mig inte speciellt mycket på bild...kanske bättre IRL...
 

k0nkas

Audemars
2-Faktor
Hittar du ett fint ex till rätt pris så varför inte men ska du bara ha den som utfyllnad tills du hittar en Sky D skulle jag avstå.
 

DrDre

Patek
Det är ju en ikon och en klassiker och den har ju en viss utstråling. Själv skulle jag dock inte köpa den, men det handlar kanske mer om mig än om klockan.
 

JoberMan

Politruk
2-Faktor
AP är ju för övrigt kolagrossisternas och inte bankrånarnas märke :)
image.jpg
 
Topp