• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Bara en tanke för er som har filter osv

Apansson

Torpare
Menar du adblock eller liknande @Spencer66? Nu missade jag (som tur var) inte tråden - men vore bra att veta vad som eventuellt skulle kunna få en att göra det, så man inte installerar något som förstör KS-upplevelsen!
 

Ministern

Founder
2-Faktor
Menar du adblock eller liknande @Spencer66? Nu missade jag (som tur var) inte tråden - men vore bra att veta vad som eventuellt skulle kunna få en att göra det, så man inte installerar något som förstör KS-upplevelsen!

Vad jag förstår så är AdBlock en av det. Den andra tekniken känner jag inte till. Vet dock att flera missat inbjudningar. Inte du dock.
 
Tycker att man som forumanvändare bör stänga av adblock och liknande när man flitigt använder en sida. Alltså att undanta KS från adblock, så att reklam visas när du är inne på just denna sida. Misstänker att reklam är KS största intäktskälla så det är både oschysst och korkat att neka dem denna intäkt, då det minskar forumets möjligheter att utvecklas. Dessutom passar reklamen fint in på sidan utan att störa eller vara i vägen.
 

Apansson

Torpare
Vad jag förstår så är AdBlock en av det. Den andra tekniken känner jag inte till. Vet dock att flera missat inbjudningar. Inte du dock.
Intressant, det är inget som märks när man surfar in på datorer med adblock. Konstigt att vissa blockerare tar bort klistrade trådar.
Dessutom var ju S&S-klockan klockren för att få folk att inte köra adblock, den fuckade ju upp allt rätt rejält :D
 

willbur

Rolex
2-Faktor
Intressant, det är inget som märks när man surfar in på datorer med adblock. Konstigt att vissa blockerare tar bort klistrade trådar.
Dessutom var ju S&S-klockan klockren för att få folk att inte köra adblock, den fuckade ju upp allt rätt rejält :D
Exakt det som gjorde att jag stängde av min!
 

Chuck

Patek
2-Faktor
Ad block? Jaha kan man sålla ut AD vs Gråhandlare nu också. Taskigt mot våra kära sponsorer ju! :(:D

Har ingen Ad blocker iaf gudskelov.
 
Topp